Een Sociaal Intranet is meer dan alleen reageren en “liken”. Onze Intranet omgevingen kunnen benaderd worden met de officiële apps zoals die voor Yammer. Hierdoor kunnen wij push notificaties realiseren voor belangrijke berichten en kunnen medewerkers zelf bepalen waar ze zich op abonneren.
Door het Intranet te verweven met Enterprise Social technologie maken we het zo laagdrempelig mogelijk om het gesprek met elkaar aan te gaan over onderwerpen die belangrijk en relevant zijn voor uw organisatie. Wij houden altijd rekening met zowel de early adopters van uw Enterprise Social netwerk als de medewerkers die alleen het Intranet bezoeken.
We realiseren op uw Enterprise Social netwerk een community rondom het Intranet nog voordat er een regel code is geschreven. De feedback van de community helpt ons om een nog betere oplossing te realiseren en hierdoor kunnen we altijd op meer draagvlak rekenen op het moment dat het Intranet live gaat.
De community zal vanaf het begin en op continue basis feedback geven over hoe de ervaring kan worden verbeterd. Zodra het Intranet live gaat kan er worden overgestapt naar incrementele verbeteringen. Dat is niet voor niets de manier waarop de Cloud innoveert en juist interne IT biedt op dit vlak extra kansen en gaat gepaard met minder risico’s.
Door weinig gebruik te maken van maatwerk en in te zetten op incrementele verbeteringen zal het Intranet niet vervangen hoeven te worden. De integratie met Enterprise Social technologie zorgt er tevens voor dat u kunt profiteren van de updates die daar worden doorgevoerd. Bij ons zit u tenslotte niet vast aan een abonnement. Wij vinden het namelijk belangrijk dat het lot van het Intranet in handen blijft van uw organisatie.
Interviews en analyse van de huidige ervaring en randvoorwaarden voor een Sociaal Intranet
Workshops en opzetten projectomgeving om stakeholders Enterprise Social te laten ervaren
Ontwikkeling Intranet en content. Workshops voor de community managers en IT-afdeling
Go-live van het Intranet, support en de community. Workshops voor het management
Evaluatie, meten van adoptie en analyseren en verwerken van feedback in een roadmap
Andere Enterprise Social oplossingen
Als consumenten maken we praktisch geen gebruik van email omdat het niet meer van deze tijd is, maar het blijft vaak op kantoor de primaire vorm van communicatie. Het is niet verstandig om op deze transitie te gaan wachten. Met onze zero-email oplossing kunnen we uw organisatie binnen weken verlossen van interne emails. Dat doen wij door deel uit te maken van uw Enterprise Social netwerk en met behulp van onze op maat gemaakte workshops.
De manier waarop een Enterprise Social netwerk als Yammer wordt geïntroduceerd bepaalt voor een groot gedeelte het succes van deze technologie op de lange termijn. Door gebruik te maken van onze op maat gemaakte trainingen voor medewerkers, afdelingen en het management zal de eerste ervaring van medewerkers optimaal verlopen. Hierdoor realiseren we veel sneller een kritieke massa op het netwerk en dat bewijzen we telkens met behulp van de statistieken.